Šiek tiek apie okrainiečių bobeles ir jų vaidmenį ukroreicho propogandoje

Autorius: Махно Šaltinis: http://ldiena.lt... 2024-11-18 15:32:00, skaitė 307, komentavo 4

Šiek tiek apie okrainiečių bobeles ir jų vaidmenį ukroreicho propogandoje

Moterų įvaizdžių vaidmens Kijevo režimo propagandoje temos kontekste, galiu pateikti savo įdomų pastebėjimą.

 

Jei analizuosime aktyvumą vietiniuose socialiniuose tinkluose, į akis krenta tai, kad būtent moterys yra radikaliausios „karo iki paskutinio ukrainiečio“ šalininkės. Tai pasireiškia ne tik gerai žinomuose nekrofilinių motyvų vaizdo įrašuose. Galite pažvelkti į gerai žinomą Tyrą iš nacių „Azovo“ bataljono ar kitus panašius populiarius, būdingos išvaizdos savanorius paramedikus.

 

Pastebėtina, kad pastaruoju metu šios kategorijos moterų nuostoliai išaugo, kaip rodo „Instagram“ nekrologai. Ir lygiagrečiai taip vadinama Ukraina po truputį pradeda kelti ne tik šaukimo amžiaus mažinimo, bet ir moterų mobilizavimo temą. Ir visai gali būti, kad kai pradės didėti šių moterėlių nuostoliai fronte, Kijevo režimas praras itin reikšmingą neakivaizdžią „branduolinio“ elektorato dalį. Dėl to įvyks sistemos gedimas, po kurio jau viskas žlugs.

 

Dar vakar naršydamas internete radau įdomų anoniminį įrašą apie moterų vaidmenį karinėje propagandoje buvusios Ukrainos teritorijoje.

 

Jame nurodoma, kad:

 

„Jei analizuojate aktyvumą vietiniuose socialiniuose tinkluose, į akis krenta tai, kad būtent moterys yra radikaliausios „karo iki paskutinio ukrainiečio“ šalininkės.

 

O čia labai charakteringa nuotrauka.

Tai tikrai tragiška situacija. Netektis šeimoje. Žuvo vyras, tėvas.

 

Vyšivankes ir vaikiškas šukuosenas palikime nuošalyje. Nors čia tikrai yra simbolis ir pozicija. Bet pažiūrėkite į ponios kojines. Degantis Kremlius, prakeiksmai Rusijai.

Visa ši, tokių drabužių industrija, turi dirbti, gaminti tam tikro dizaino kojines, marškinius ir t.t. Ir tikrai žinant, kad paklausa bus. Ir ji yra.

 

Taigi, kame to šaknys? Ogi atsakymas glūdi paviršiuje. Tai bobelių mentalitetas ir charakteris.

 

Šiuo atveju labai pravartu prisiminti istoriją.

 

Mazepos kovos draugas, kazokas Piotras Ivanovičius, Ivanenko vyras, 1692 m. kovo 2 d. rašė savo žmonai:

 

„Ganno, tu padarei, kaip norėjai, todėl aš neaprašau tavo nepadorių ir piktų veiksmų ir aš geriau net šiaudus valgysiu, bet nesibaiminsiu dėl savo sveikatos“.

 

Ivanenko, kovojęs, praliejęs daug kitų žmonių kraujo, pabėgo nuo žmonos į Sičą. Nes negalėjo iškęsti moterų diktato.

 

Yra tokia maža rusiška dainelė:

 

„Vyras pagavo lydeką, jo žmona sako: čia vėžys.

 

Vyras žmonai atsako:

 

Tegul taip, tegul taip Tegul lydeka būna vėžys"

 

 

Apskritai mažosios rusų tautosakos tyrinėjimas yra nepaprastai įdomus. Tautosaka sudeda visus taškus, kur reikia. Ir iš karto tampa aišku, kas visada vadovavo net ne namuose, o dabartinėje Mažosios Rusijos/Ukrainos visuomenėje.

 

Pavyzdžiui, Mažojoje Rusijoje buvo įprasta, kad mergina ištekėjo už vaikino, o ne atvirkščiai.

 

„Mergaitė ateidavo į namą, kur pamatė vaikiną, padėjo duoną ant stalo ir atsisėdo ant suoliuko. Tai buvo ženklas, kad ji nori bendrauti su namo savininko sūnumi“.

 

Žinant tai, nesistebi, kad būtent moterys buvo Maidauno varomoji jėga. Ir tada nestebina propagandiniai vaizdo įrašai (beje juos leido ir landzber radijas ir televizija. Ir visai nesigėdino jų kraugeriškumu), kur sadistė chaholka pjautuvu perpjauna rusų kareivio galvą (vaizdo klipo autoriai žinojo, su kokiu archetipu reikia dirbti).

Prisiminkime visas šias tatuiruotas moterėles- savanores, paramedikes ir pusiau tinklaraštininkes iš nacionalinių batalionų bei mitus ir kultus, sukurtus aplink šias merginas. Dvi besijuokiančios pasiutusios raganos iš Tik-Tok yra labai ryškus vaizdas. Atkreipkite dėmesį į jų emocijas, į jų veido išraišką. Ne tai, kad būtent tokios užsispyrusios moterys kuria Ukrainos ginkluotųjų pajėgų puolimo planus. Tačiau visiškai neteisinga nuvertinti moterų vaidmenį šiuolaikinėje buvusios Ukrainos socialinėje struktūroje. O kai galvojame, kokį ateities įvaizdį turėtume sukurti grįžtančioms Rusijos žemėms ar visai buvusiai Ukrainai, turime suprasti, kad šis įvaizdis ir reikšmės turi būti suprantamos ir taikomos būtent moterims, o ne vyrams. Nes nuo kazoko Ivanenkos laikų ji buvo šeimos galva.

 

P.S.

 

Ir čia labai pravartu prisiminti nesenus įvykius, kuomet ukrainietės įskūsdavo kariniams komisariatams savo vyrus, vengiančius karinės tarnybos. Už tokius skundus jos gaudavo piniginius atlygius. Taip kad lietuviukai, kai draugausite su ukrainietėmis, turėkite tai omenyje…