Jarzy Kwasniewski: Europinei supervalstybei sakome ne

Autorius: Algimantas Lebionka Šaltinis: http://lebionka.blogspot.com/2... 2022-04-22 18:56:00, skaitė 495, komentavo 7

Jarzy Kwasniewski: Europinei supervalstybei sakome ne

Autorius yra Lenkijos teisinės kultūros instituto „Ordo Iuris“ pirmininkas.

Ponios ir ponai,

Kol Lenkija rūpinasi savo saugumu ir parama Ukrainos pabėgėliams, "Europos supervalstybės" šalininkai naudojasi proga paspartinti Europos Sąjungos federalizavimo projekto įgyvendinimą. Kovo pradžioje Briuselyje įvyko konferencija, skirta komunistų "Ventotene manifestui". Socialistai ir liberalai ragino kuo greičiau ir bekompromisiškiau kurti centralizuotą Europos supervalstybę. Vienas iš kalbėtojų buvo Europos Parlamento liberalų lyderis Guy Verhofstadtas, žinomas dėl savo šmeižto Lenkijos ir Lenkijos patriotų atžvilgiu.

Mūsų teisininkai įsikiša visur, kur federalistai bando nepastebimai įgyvendinti radikalius postulatus, pavojingus mūsų tėvynės suverenitetui. "Ordo Iuris" veikla tiek Lenkijoje, tiek Briuselyje siekiama atskleisti šiuos planus ir perspėti visus, kurie nepritaria naujiems ideologiniams eksperimentams Europoje.

Prieš trejus metus mūsų ekspertai parengė pirmąjį kritišką "Ventoteno manifesto" vertimą į lenkų kalbą. Tuomet įspėjome, kad manifeste pateikta italų komunisto Altiero Spinelli vizija yra įgyvendinama. Jo įkurtas "Krokodilų klubas" virto oficialia Europos Parlamento politine grupe, vadinama tiesiog "Spinelli grupe". Spinelli planas Europai yra paprastas. Tai visiškas nacionalinių valstybių panaikinimas, net jei tai įvyktų prieš pačių europiečių valią. Spinelli (sekdamas komunistiniu internacionalu) manė, kad žemyno nacionaliniai skirtumai ir etninė įvairovė yra nereikalingi konfliktų šaltiniai. Įdomu tai, kad tarp kairiųjų ir komunistų pažiūrų "Spinelli grupės" valdybos narių yra du Lenkijos europarlamentarai - Danuta Hübner, ilgametė Lenkijos jungtinės darbininkų partijos (PZPR) narė, ir Radoslawas Sikorskis, buvęs ministras, kuris nuolat puola "Ordo Iuris".

Šiandien ES supervalstybės kūrimo procesas spartėja. Todėl kartu su Collegium Intermarium parengėme išsamią ataskaitą, kurioje analizuojama, kaip įgyvendinamas Europos Sąjungos federalizavimo planas, kai ES institucijos, ypač Europos Sąjungos Teisingumo Teismas ir Europos Komisijos pareigūnai, perima vis daugiau nacionalinių kompetencijų. Todėl "teisinės valstybės" sąvoka labai dažnai pasitelkiama siekiant daryti spaudimą toms mūsų regiono šalims, kurios stengiasi gerbti savo suverenitetą.

Todėl pereiname į kontrataką. Balandžio 20 d., trečiadienį, Briuselyje organizuojame konferenciją apie teisinės valstybės principą ES ir šio termino naudojimą prieš valstybių narių suverenitetą. Kalbės "Ordo Iuris" ekspertai, mūsų pakviesti EP nariai iš Vengrijos, Vokietijos, Italijos ir Ispanijos bei žymiausi Europos intelektualai.

Mūsų konferencija bus itin svarbi ir dėl to, kad vasario mėnesį Europos Sąjungos Teisingumo Teismas atmetė Lenkijos ir Vengrijos skundą dėl sąlygiškumo mechanizmo, o kovo mėnesį Europos Parlamentas priėmė rezoliuciją, kurioje Europos Parlamento nariai paragino Europos Komisiją sulaikyti Lenkijai priklausančius pinigus iš ES rekonstrukcijos fondo, motyvuodami tariamu "Europos vertybių" nepaisymu. Todėl konferencijos metu aiškiai ir tiksliai nurodysime, kas iš tikrųjų yra teisinė valstybė.

Ši rezoliucija nėra pirmas politinis ir ideologinis Europos Parlamento išpuolis prieš Lenkiją. 2020 ir 2021 m. lapkričio mėn. Europos Parlamentas priėmė rezoliucijas, kuriose pasmerkė Lenkijos Konstitucinio Tribunolo sprendimą, patvirtinusį, kad eugeniniai abortai yra nesuderinami su Lenkijos Konstitucija. EP nariai tiesiogiai paragino pažeisti konstitucines nuostatas ir Lenkijos vyriausybę savavališkai atsisakyti paskelbti sprendimą. Kadangi abi EP rezoliucijos taip pat pažeidė asmeninius Ordo Iuris interesus, nes jose esame apibūdinami kaip "fundamentalistinė organizacija", kuri yra "varomoji jėga kampanijų, kuriomis siekiama pakenkti žmogaus teisėms ir lyčių lygybei Lenkijoje", užginčijome jas ESTT, kuris gali jas pripažinti negaliojančiomis.

Vengrija taip pat tapo panašių išpuolių auka. Kai Europos saugumo ir bendradarbiavimo organizacija neseniai bandė daryti įtaką Vengrijos parlamento rinkimams ir referendumui dėl lyčių ideologijos mokyklose, mes patys organizavome tarptautinę stebėjimo misiją. Galutinėje misijos ataskaitoje įrodėme, kad Vengrijoje vykę rinkimai nepažeidė nei nacionalinių, nei tarptautinių standartų. Ši svarbi patirtis parodė, kad mūsų koordinuojamos Viduržemio jūros regiono šalių pilietinės visuomenės organizacijos gali sėkmingai pasipriešinti tarptautinių organizacijų intervencinėms pagundoms ir spaudimui.

Mūsų ekspertai taip pat nuolat veikia Europos Žmogaus Teisių Teisme. Be kita ko, dalyvaujame byloje, kurią iškėlė grupė Lenkijos feminisčių, siekiančių pripažinti negaliojančiu svarbų Konstitucinio Teismo sprendimą, kuriuo Lenkijoje padidinta negimusių vaikų apsaugos apimtis. Teismo draugo nuomonėje, nusiųstoje EŽTT teisėjams, pabrėžiame, kad tarptautinės teisės nuostatos nesuteikia moterims teisės į abortą. Vietoj to jie kiekvienam žmogui suteikia teisę į gyvybę.

Taip pat reaguojame į rimtą grėsmę mūsų šalies suverenitetui - Pasaulio sveikatos organizacijos paskelbtą pasaulinę kovos su pandemija sutartį. Rengiant sutarties turinį siekiama daryti spaudimą suverenioms valstybėms pandemijos metu įgyvendinti vieningas PSO rekomendacijas. Todėl svarbiausius Lenkijos ekonomikos sprendimus priimtų pareigūnai, visiškai nepriklausomi nuo mūsų šalies piliečių valios. Tokią grėsmę pirmieji numatėme dar praėjusių metų lapkritį - mūsų covidien ataskaitos teisinėje dalyje. Tuo metu atkreipėme dėmesį į pasaulinės sveikatos vadybos atsiradimo pavojus Kovid-19 pandemijos metu ir aprašėme absurdų, prie kurių privedė dažnai viena kitai prieštaraujančios PSO gairės, mastą.

Siekdami rūpintis lenkų interesais, iš PSO pareikalavome, kad mūsų ekspertai, kaip socialinė partija, galėtų dalyvauti sutarties, kurios priėmimas buvo numatytas 2024 m., kūrimo procese. Nepaisant to, mūsų ekspertai praėjusią savaitę dalyvavo viešose konsultacijose dėl šio dokumento. Be to, savo poziciją šiuo klausimu raštu perdavėme PSO. Taip pat parengėme teisinę analizę, kurioje nurodėme, kad pagal Lenkijos Konstituciją Lenkija sutartį turi ratifikuoti prieš tai gavusi piliečių sutikimą, išreikštą visos šalies referendume, arba priėmusi įstatymą, kuriam pritaria atitinkama deputatų ir senatorių dauguma.

Jei nesugebėsime apginti Lenkijos suvereniteto nuo tarptautinių organizacijų, kuriose dominuoja radikalių ideologijų šalininkai, bandymų, netrukus teisiniai sprendimai, nukreipti prieš gyvybę, šeimą ir santuoką, bus primesti virš mūsų galvų. Tačiau vis dar galime blokuoti šiuos projektus. Esu tikras, kad su jūsų pagalba šį tikslą pasieksime.

Eurokratai ragina sukurti Europos supervalstybę

Jau daugelį metų Briuselio pareigūnai siekia sukurti Europos federacinę valstybę, kurioje nacionalinės valstybės, jų kultūra ir tapatybė taptų tik linksmu folkloru. Visa tai, žinoma, daroma vardan taikos ir saugumo, kuriam grėsmę kelia nacionalinis egoizmas.

Kovo pradžioje konferencijoje dėl ES federalizacijos federalistai pabrėžė, kad reikia skubiai imtis veiksmų, kad būtų sukurta ES supervalstybė, ir priminė komunistų "Ventotene manifestą". Jų nuomone, karas Ukrainoje įrodo, kad Manifesto autorius - italų komunistas Altiero Spinell - buvo teisus teigdamas, jog visos krizės ir karai kyla dėl to, kad egzistuoja geografiškai, ekonomiškai ir kariniu požiūriu atskiros suverenios valstybės. Geriausias sprendimas šioje situacijoje būtų panaikinti visos Europos padalijimą į nacionalines valstybes.

Prieš trejus metus mūsų ekspertai perspėjo, kad Europos Sąjungos plėtra neturėtų būti grindžiama idėjomis, perimtomis iš "Ventoteno manifesto". Išsamioje dokumento analizėje atkreipėme visuomenės dėmesį į tai, kad manifestas parašytas radikaliojo marksizmo dvasia ir numato "tikros demokratijos" sukūrimą per "revoliucinės partijos diktatūrą". Tačiau ES pareigūnams būtent Spinelli yra tikrasis Europos integracijos tėvas, o tai puikiai įrodo faktas, kad jo pavardė puikuojasi ant vieno svarbiausių Europos Parlamento pastatų.

Radikalai nori pasinaudoti ES institucijų surengta konferencija dėl Europos ateities, kad federalizuotų Bendriją. Teoriškai visa ši iniciatyva turėtų būti savotiškos socialinės konsultacijos dėl Europos bendrijos vystymosi krypčių. Tačiau praktiškai šis įvykis bus panaudotas siekiant pateisinti tolesnius ES federalizavimo žingsnius. Konferenciją apibendrins trijų narių vykdomoji valdyba. Jos pirmininko pavaduotojas yra... Guy Verhofstadtas, kuris yra ne tik Europos Parlamento Spinelli frakcijos narys, dalyvavęs pirmiau aprašytoje konferencijoje, bet ir knygos "Jungtinės Europos Valstijos: Naujosios Europos manifestas" autorius.

Siekdami, kad diskusijose dėl Europos Sąjungos ateities skambėtų nacionalinių valstybių idėjos šalininkų balsas, Briuselyje organizuojame konferenciją apie teisinę valstybę ES. "Teisinės valstybės" sąvoka jau tapo nepriklausomų Vidurio Europos valstybių baubu. Konferencijoje kalbės "Ordo Iuris" ekspertai, Europos Parlamento nariai iš Vengrijos, Vokietijos, Italijos ir Ispanijos, taip pat žymūs ES teisės srities intelektualai, kurie atsakys į Europos bendrijos ateičiai svarbius klausimus.

Identiteto ir demokratijos Europos Parlamento narių kvietimu "Ordo Iuris" ekspertai taip pat kalbės gegužės 4 d. Strasbūre vyksiančioje konferencijoje, skirtoje federalistų siūlomų Lisabonos sutarties pakeitimų teisinėms, sociologinėms ir demokratinėms pasekmėms aptarti. Savo pranešime kritiškai analizuosime abejotinus teisinius sprendimus, tokius kaip tarptautinių rinkimų sąrašų įvedimas Europos Parlamento rinkimuose, kurie atitolintų Europos Parlamento narius nuo jų rinkėjų.

Kitas svarbus atspirties taškas diskusijose dėl Europos Sąjungos ateities yra mūsų praėjusiais metais paskelbta ataskaita dėl ES federalizavimo. Jame išsamiai nagrinėjome ES biurokratų kišimąsi į valstybių narių šeimos, socialinę, mokesčių, sveikatos ir migracijos politiką, atkreipdami dėmesį į pavojingą tendenciją, kai ES institucijos nepagrįstai ir nesilaikydamos sutarties plečia savo kompetenciją. Leidinys sulaukė didelio atgarsio ir, be kita ko, buvo pristatytas Europos konservatorių ir reformistų darbo grupės institucinės reformos klausimais posėdyje, kuriame jam pritarė Europos Parlamento nariai iš Nyderlandų, Rumunijos ir Kroatijos.

Viešindami ES federalistų planus ir nuolat ragindami Europos Parlamento narius bei Vidurio Europos vyriausybes aktyviai dalyvauti, galime sustabdyti komunistinę suvienytos ir federacinės Europos programą, kuri be nacionalinių valstybių liktų visiškai kontroliuojama Briuselio ir Berlyno.

Primename eurokratams, kas yra teisinė valstybė

Mūsų konferencija dėl teisinės valstybės principo yra svarbi ne tik paskelbus apie ES federalizaciją, bet ir dėl tolesnių išpuolių prieš Lenkiją ir Vengriją, kurias eurokratai kaltina pažeidus teisinės valstybės principą, kuris nėra tiksliai apibrėžtas jokioje ES sutartyje. Vasario viduryje Europos Sąjungos Teisingumo Teismas atmetė Lenkijos ir Vengrijos skundą dėl sąlygiškumo mechanizmo, kuriuo remdamiesi ES pareigūnai sulaikė Lenkijai priklausančius mokėjimus iš Atstatymo fondo. Per konferenciją išsamiai aptarsime šią problemą ir nurodysime, kas iš tikrųjų yra teisinė valstybė.

Taip pat priminsime, kad dešimtmečius "teisinė valstybė" visų pirma reiškė, kad valdžios institucijos, kurioms neleidžiama savarankiškai plėsti savo kompetencijos, laikosi įstatymų. Atsižvelgiant į tai, vienas po kito priimami ESTT sprendimai, kuriais ES šalims bandoma nurodyti, kokios sąjungos turėtų būti pripažįstamos santuokomis, yra akivaizdus teisinės valstybės principo pažeidimo pavyzdys.

Diskusija apie tikrąją teisinės valstybės reikšmę yra dar aktualesnė, nes kovo 10 d. Europos Parlamentas priėmė rezoliuciją, kurioje, atsižvelgdamas į Rusijos agresiją prieš Ukrainą, reikalauja finansinių sankcijų Lenkijai ir Vengrijai, teigdamas, kad "vykstantis karas Ukrainoje priminė mūsų bendrą pareigą visomis įmanomomis priemonėmis veiksmingai ginti demokratiją, teisinę valstybę ir kitas vertybes". Europarlamentarai reikalauja, kad Europos Komisija "skubiai imtųsi veiksmų ir nedelsdama taikytų teisinės valstybės principo sąlygų mechanizmą" bei užtikrintų, kad "mokesčių mokėtojų pinigai niekada neatsidurtų tų, kurie kenkia bendroms ES vertybėms, kišenėse". Panaši pozicija buvo išsakyta ir balandžio mėn. vykusiame EP posėdyje, kuriame Europos liaudies partijos vardu kalbėjęs olandų europarlamentaras Jeroenas Lenaersas teigė, kad teisinės valstybės temos atidėjimas dėl karo Ukrainoje "nebūtų sąžiningas lenkų ir vengrų atžvilgiu".

Ši rezoliucija nėra vienintelė, kuria kėsinamasi į Lenkijos suverenitetą. 2020 ir 2021 m. lapkritį EP nariai, remdamiesi Lenkijos abortų šalininkų melu ir manipuliacijomis, priėmė rezoliucijas, kuriomis pasmerkė Lenkijos Konstitucinio Teismo sprendimą, kuriuo eugeniniai abortai pripažinti prieštaraujančiais Konstitucijai. EP nariai teigė, kad ETT sprendimas kelia pavojų lenkų sveikatai ir gyvybei. Kadangi abi rezoliucijos pažeidė gerą Ordo Iuris vardą, užginčijome jas ESTT. Jei laimėsime, abu prieš Lenkiją nukreipti dokumentai bus anuliuoti.

Balsuodami dėl rezoliucijų Europos Parlamento nariai puikiai suprato, kad Lenkijai mesti kaltinimai yra absurdiški. Mūsų ekspertai kiekvienam iš jų išsiuntė memorandumus anglų kalba, kuriuose išsamiai aptarėme teisinę padėtį Lenkijoje ir TK sprendimo reikšmę. Taip pat paneigėme radikalų skleidžiamas netikras naujienas. Mūsų veikla prisidėjo prie to, kad 2021 m. rezoliuciją palaikė daugiau nei 80 EP narių mažiau nei 2020 m. rezoliuciją, nors jos turinys buvo beveik identiškas. Nuolatinė "Ordo Iuris" rėmėjų ir draugų parama leidžia mūsų ekspertams rengti panašius memorandumus ir platinti juos Europos Parlamento nariams prieš kiekvieną svarbų balsavimą.

Giname mūsų regiono šalių suverenitetą.

Gindami Lenkijos suverenitetą turime aktyviai veikti ne tik Europos Sąjungos forume, bet ir atskirų valstybių narių lygmeniu. Todėl kovo pabaigoje ir balandžio pradžioje, reaguodami į nepriimtiną ESBO misijos stebėtojų elgesį, kurie, užuot objektyviai ir nešališkai vertinę Vengrijos parlamento rinkimų ir referendumo eigą, atvirai stojo į politinių lenktynių pusę, surengėme savo stebėjimo misiją. Tai buvo svarbus žingsnis, nes ateityje panašūs bandymai daryti įtaką rinkimų procesui gali paveikti ir Lenkiją.

Deja, viršvalstybinės institucijos, vertinančios teisinės valstybės ir demokratijos standartus, dažnai taiko skirtingus kriterijus, priklausomai nuo to, ką vertina. Tai matyti iš vis dar galiojančių Venecijos komisijos dokumentų, kuriuose Europos šalys skirstomos į vadinamąsias "senąsias" demokratijas, kurių nereikia taip atidžiai tikrinti, ir "jaunąsias" demokratijas, kurios turi atitikti aukščiausius standartus, kad nusipelnytų teigiamo įvertinimo.

Savo darbą Vengrijoje pradėjome paskelbdami pozicijos dokumentą, kuriame rėmėmės ESBO tarpine ataskaita. Jame atkreipėme dėmesį, kad dokumente yra požymių, jog pažeidžiami tarptautinių stebėjimo misijų principai, nes kaltinimai pateikiami remiantis anoniminiais šaltiniais arba atsižvelgus tik į vienos rinkimų varžybų pusės nuomonę, taip darant didelę žalą ESBO stebėjimo misijos reputacijai.

Dirbdami Vengrijoje įrodėme, kad stebėjimus galima atlikti laikantis nešališkumo, neutralumo, profesionalumo, išvadų tikrumo ir nacionalinių įstatymų bei kultūros principų. Per tą laiką nuodugniai išnagrinėjome klausimus, susijusius su Vengrijos rinkimų sistemos veikimu, kampanijų finansavimu, saviraiškos laisve ir galimybe naudotis žiniasklaida. Stebėjome rinkimų ir referendumų eigą 60 rinkimų komisijų, stebėjome Vengrijos pilietinės visuomenės dalyvavimą rinkimų procese.

Instituto teisininkų darbo rezultatas - galutinė ataskaita apie rinkimų ir referendumo eigą, kurioje padarėme išvadą, kad abu balsavimai atitiko nacionalinius ir tarptautinius standartus, nepažeidžiant tiesiogiškumo, visuotinumo, slaptumo, lygybės ir laisvės principų. Svarbu tai, kad po to, kai paskelbėme apie prisijungimą prie mūsų stebėjimo ir nurodėme ESBO klaidas, ESBO misija taip pat atsisakė šališkų pareiškimų ir paskelbė galutines išvadas, labai panašias į mūsų.

Stabdome radikalų puolimą Strasbūre

Lenkijos interesus taip pat giname Europos Žmogaus Teisių Teisme, kur susiduriame su radikalų iš visos Europos puolimu, kurie, naudodamiesi EŽTT sprendimais, privalomais visoms Europos Tarybos šalims, verčia suverenias valstybes į savo teisines sistemas įtraukti gyvybei pavojingus, santuoką ir šeimą pažeidžiančius sprendimus. Siekdami veiksmingai pasipriešinti jų kampanijai, įstojame į kiekvieną iš šių bylų ir pateikiame Teismo teisėjams išsamias analizes, kuriose ištaisome klaidingus lyčių lygybės aktyvistų teiginius.

Didžiosios Europos kairiųjų kampanijos Strasbūre dalis yra Lenkijos feminisčių skundai, kuriais jos ketina pripažinti negaliojančiu Lenkijos Konstitucinio Teismo sprendimą, remdamosi EŽTT sprendimais. Abortų šalininkų pergalė šioje byloje Lenkijai per piliečių galvas primestų eugeninių abortų pripažinimą.

Todėl, priešindamiesi feminisčių kampanijai, prisijungiame prie jų inicijuotos bylos ir siunčiame Tribunolo teisėjams "teismo draugo" nuomonę, kuri gali turėti realios įtakos galutiniam EŽTT sprendimui. Primename jiems, kad daugelyje tarptautinių sutarčių kiekvienam žmogui garantuojama besąlygiška teisė į gyvybę ir nė vienoje iš jų neužtikrinama teisė į abortą.

Ar PSO perims suverenių valstybių kompetenciją?

Didelę grėsmę mūsų tėvynės suverenumui kelia pranešimai, kad Pasaulio sveikatos organizacija priims "Sutartį dėl pandemijų prevencijos ir pasirengimo joms". Skelbiama, kad paskelbus pandemiją šis privalomas tarptautinės teisės aktas PSO pareigūnams suteiktų kompetenciją pasauliniu mastu valdyti pasaulio sveikatos priežiūrą. Todėl PSO pareigūnai, neatsižvelgdami į vietos poreikius, galėtų laisvai primesti šalims skiepijimo ar uždarymo sprendimus, kurie, galų gale, turi didžiulį poveikį kiekvienos šalies ekonomikai ir finansams. Todėl dokumento ratifikavimas labai apribotų jį pasirašiusių šalių suverenitetą.

Ordo Iuris ekspertai (pirmieji Lenkijoje) atkreipė dėmesį, kad Covid-19 epidemijos metu stebėjome, kaip viršvalstybinės organizacijos, tokios kaip PSO, palaipsniui kūrė pasaulinės sanitarinės politikos valdymo mechanizmus. Dar lapkričio mėn. pirmoje Covid ataskaitos dalyje įspėjome apie tarptautinės teisės konstitucionalizavimo proceso keliamą grėsmę Lenkijos suverenitetui. Tuo pat metu mes atskleidėme absurdiškumą, kuris atsiranda nereflektuotai įgyvendinant (dažnai prieštaringas) PSO rekomendacijas. Taip pat pabrėžėme, kad tarptautinių organizacijų sukurta viršvalstybinė pandeminė valdžia visiškai nepriklauso nuo demokratiniuose rinkimuose išreikštos piliečių valios.

Nuolat stebime, kaip vyksta darbas, susijęs su PSO sutartimi, kuri, kaip skelbiama, turi būti įgyvendinta 2024 m. Jau parengėme pirmąją teisinę analizę, kurioje aptariame sutarties priėmimo mūsų šalyje būdą. Jame primename, kad aukščiausias visuotinai privalomas teisės aktas Lenkijoje yra Lenkijos Respublikos Konstitucija, kurioje nustatyta, kad prieš priimant tokį dokumentą kaip PSO pandemijos sutartis turi būti gautas piliečių sutikimas, išreikštas nacionaliniame referendume, arba įstatymas, kuriam pritaria ne mažiau kaip 2/3 balsų atitinkamo skaičiaus deputatų ir ne mažiau kaip 2/3 balsų atitinkamo skaičiaus senatorių.

Siekdami užtikrinti, kad sutarties forma nekeltų grėsmės mūsų šalies suverenitetui, pateikėme prašymą leisti Ordo Iuris ekspertams dirbti prie dokumento projekto. Nepaisant to, prieš kelias dienas dalyvavome viešose konsultacijose dėl sutarties, kurios buvo surengtos viešų debatų forma. Savo poziciją taip pat pateikėme raštu.

Kartu ginsime Lenkijos suverenitetą

Briuselio pareigūnai atvirai pripažįsta, kad vienas iš jų tikslų - sukurti supervalstybę, pagrįstą radikalios marksizmo ideologijos principais. Kaip rodo praktika, su jos pagalba radikalai nori iš viršaus primesti lenkams ir kitiems Europos Sąjungos piliečiams lyčių reikalavimus, kurie demokratiniuose rinkimuose tikrai būtų atmesti. Nuolatinės "Ordo Iuris" rėmėjų ir draugų paramos dėka galime ginti savo tėvynės suverenitetą ir priešintis radikalų programai. Tačiau kiekviena mūsų veikla susijusi su tam tikromis išlaidomis.

Stebėdami Europos Parlamento ir Europos Komisijos darbą, mūsų analitikai dirba valandų valandas, o jų mėnesio išlaidos siekia ne mažiau kaip 8 000 PLN. Kiekvienas mūsų ekspertų parengtas memorandumas, kuriame išaiškiname radikalių aktyvistų melą ir manipuliacijas, kainuoja dar 4 000 zlotų. Taip galime veiksmingai paveikti EP balsavimo rezultatus, įtikindami EP narius nepritarti kraštutiniams postulatams.

Europos Parlamento rezoliucijos apskundimas Europos Sąjungos Teisingumo Teismui yra vienas didžiausių iki šiol mūsų prisiimtų įsipareigojimų. Nuosekliai kovai dėl dviejų Lenkijos ir Ordo Iuris gerą vardą pažeidžiančių nutarimų pripažinimo negaliojančiais reikia patyrusių ekspertų komandos. Vien už vieno rašytinio atsakymo parengimą šių metų balandžio mėn. turėjome sumokėti dar 4 000 PLN. Apskaičiavau, kad visos šios procedūros iš viso kainuos 50 000 PLN. Tačiau jei laimėsime šį precedentinį ginčą, parodysime, kad ES institucijos negali nebaudžiamai įžeidinėti mūsų tėvynės ir kad jų melas gali būti teisiškai tikrinamas.

PSO darbo, susijusio su pandemijos sutartimi, stebėsenai per mėnesį turime skirti ne mažiau kaip 3 000 PLN. Taip galėsime iš karto reaguoti, kai bus paskelbtas dokumento projektas. Vienai šios problemos analizei parengti reikia 4 000 PLN.

Todėl norėčiau paprašyti jūsų paremti Institutą 30, 50, 100 ar bet kokia kita suma, kad galėtume nuosekliai ginti savo tėvynės suverenitetą.

AVvXsEiP34oBQmFcneJBUBE3wmB1W5rNKhzWK18oSonytD1jn6LhnkZHqXsv0vS54ZCkyJfJA3W0U0zLUFMBWCSld-6xJmPi2v4O4TXTtiYAxTdopD0VHsbcBaPN2LgrXFQIg-qrqjMTslFFTu172mu1ULVB1Y3ZwfvAp6ppuUz8RL3xd_pvJt_0VO59sBRC