Autorius: Algimantas Lebionka Šaltinis: http://lebionka.blogspot.com/2... 2021-12-21 21:42:00, skaitė 1017, komentavo 1
Prieš kelias dienas kardinolas Gerhardas L. Mülleris paskelbė trumpą interviu Bonifacijaus institutui Vienoje, kuriame be užuolankų pasmerkė priežastis, dėl kurių "Corona" krizė tapo instrumentalizuota, rašoma vokiečių portale Die Freie Welt straipsnyje „Viganò: Wer dasMainstream-Narrativ kritisiert, wird von der Globalisten als Ketzerverunglimpft“ (Vigano: visus, kurie kritikuoja mainstriminį naratyvą apšaukia eretikais). Tuomet kardinolas atsidūrė žiniasklaidos dėmesio centre ir buvo apkaltintas "antisemitizmu", nes kritikavo George'ą Sorosą ir įvardijo jį kaip vieną iš šios instrumentalizacijos autorių.
„Galiu įsivaizduoti, kad kardinolui, kuris taip pat buvo Tikėjimo doktrinos kongregacijos prefektas, yra šiek tiek sudėtinga ir ne taip paprasta užimti poziciją tokiu klausimu, kai Bergoglio yra kitoje pusėje, reklamuodamas Pfizer vakcinas ir remdamas žaliąją ekonomiką bei inkliūzinį kapitalizmą kartu su Rotšildais ir Rokfeleriais.“
Bonifacijaus instituto vaizdo įraše kardinolas Gerhardas L. Mülleris griežtai kritikuoja "Corona" priemonių instrumentalizavimą. Jis sako, kad tuo pasinaudojo keli turtingi žmonės, kad prastumtų savo darbotvarkę ir pradėtų naujo žmogaus kūrimą.
"Gyvename, taip sakant, chaose, priemonių maišalynėje, kurią, viena vertus, lemia žinių apie šio viruso veiksmingumą ir pavojingumą trūkumas, kita vertus, noras pasinaudoti galimybe dabar žmones sulyginti ir visiškai juos kontroliuoti, sukurti priežiūros valstybę", - sakė Miuleris interviu vaizdo įraše, kurį galima pamatyti "YouTube".
Kardinolas pažymėjo, kad Great Reset atstovas Klausas Schwabas pats sakė, kad "Corona" yra galimybė.
„Daugybė žmonių miršta, serga, jų gyvenimas labai suvaržytas. Ekonomikai padaryta didelė žala. Vaikai negali eiti į mokyklą, todėl jų sieloms ir protams bus padaryta ilgalaikė žala. Yra ir žmonių, kurie sėdi savo turtuose, nepaliesti visų šių kasdienių sunkumų, ir skelbia, kad tai puiki proga įgyvendinti savo darbotvarkę", - pridūrė Mülleris.
Jis paaiškino, ką reiškia šis žmogaus "atkūrimas iš naujo":
"Tai darbotvarkė, kurią jis grindžia apgaule, t. y. nuomone, kad dabar, pasitelkę šiuolaikines technologijas ar komunikacijos sistemą, galime sukurti naują kūrinį, sukurti naują žmogų, bet būtent pagal jo paveikslą ir panašumą.
Tikrai nenoriu būti atkurtas ir atpirktas pagal Klauso Švabo, Bilo Geitso, Soroso ir visų tų žmonių, kurie skraido į Glazgą privačiais lėktuvais, o paskui, kaip jie sako, masėms taiko didžiules taupymo priemones ir apribojimus, atvaizdą ir panašumą. Politiniu požiūriu tai neturi nieko bendra su demokratija, kurioje visi turi lygias teises“.
Manęs nestebina, kad tiesa išprovokuoja smurto protrūkius tarp tų, kurie skleidžia jai prieštaraujančias klaidas. Fariziejų reakcija į mūsų Viešpaties žodžius - prisiminkime teatrališkus Kajafo gestus, kai Mesijas paskelbė savo dieviškumą, - visada išduoda melagių ir piktavalių pyktį tiesos ir intelektualinio sąžiningumo patvirtinimo akivaizdoje. Štai kodėl šis pasipiktinimas, kuris yra tiek priverstinis, tiek nepagrįstas, nes neturi argumentų, kuriais būtų galima atsakyti į paneigimą, dažnai nukreipiamas prieš pašnekovą, siekiant jį išjuokti, padaryti bepročiu ar pavojingu nusikaltėliu. Pavyzdžiai, kuriuos matėme, kai kas nors suabejojo vienu iš kertinių oficialiojo Kovido pasakojimo akmenų, patvirtina netolerantišką požiūrį tų, kurie meluoja, bet kartu kaltina netolerancija tuos, kurie tik kalba akivaizdžią tiesą.
Virusologas, kuris atkreipia dėmesį į vakcinos neveiksmingumą ir rimtus pareigūnų, atsakingų už vaistų ar gydymo metodų patvirtinimą, interesų konfliktus; parlamento narys, kuris abejoja, ar uždarymo priemonės yra tinkamos ir proporcingos po to, kai paaiškėjo, kad jos nepadeda suvaldyti pandemijos ir yra pražūtingos šalies ekonomikai bei socialiniam gyvenimui; teisininkas, kuris kritikuoja vyriausybės nustatytas taisykles, pažeidžiančias Konstituciją; pastorių, kuris iš sakyklos klausia, ar moraliai priimtinas eksperimentinis serumas, pagamintas iš abortuotų embrionų ląstelių, ir intelektualą, kuris nurodo į tai, kad Pasaulio ekonomikos forumo stūmiamas nusikalstamas Didžiojo persitvarkymo (Great Reset) planas ir Jungtinių Tautų Darbotvarkė 2030 ( Agenda 2030) reiškia savalaikį ir nerimą keliantį įgyvendinimą pandeminės nepaprastosios padėties, kurią 2009 m. prancūzų savaitraštyje "L'Express" paskelbė Jacques Attali, globalistų sinedriumas laiko eretikais, nevertais užduoti klausimų apie naujas sveikatos religijos dogmas, kurias apmoka Big Pharma ir šie priėmė ex cathedra. Galime įsivaizduoti, kokį sąžiningumą ir nešališkumą gali garantuoti kontrolieriai, kuriems moka tie, kuriuos jie turi kontroliuoti.
Nieko nereiškia ir tai, kad cituojame giluminės valstybės atstovų raštus, kuriuose jie begėdiškai išpažįsta savo nusikalstamą veiklą. Pavyzdžiui, paimkime Jacques'o Attali citatą:
"Istorija mus moko, kad žmonija smarkiai vystosi tik tada, kai iš tiesų bijo: Tuomet ji pirmiausia išvysto gynybos mechanizmus, kurie kartais yra netoleruotini (atpirkimo ožiai ir totalitarizmas), kartais nenaudingi (išsiblaškymas), o kartais veiksmingi (terapija, kuri prireikus paneigia visus ankstesnius moralinius principus). Įveikus krizę, baimė transformuoja šiuos mechanizmus, kad jie taptų suderinami su asmens laisve ir būtų įtraukti į demokratinės sveikatos politiką."
Šie žodžiai buvo ištarti 2009 m. prieš kiaulių gripo protrūkį, dėl kurio PSO vėliau buvo pasmerkta, kad paskelbė netikrą nepaprastąją padėtį. Naudodamiesi jais galime susidaryti tikslų vaizdą, kaip "valdoma" ekstremalioji situacija sveikatos apsaugos srityje, netgi apie pačios ekstremaliosios situacijos planavimą, taip pat numatyti galimas piliečių reakcijas. Vos prieš kelias dienas Attali be kaukės leido duoti interviu dviem jam paklusniems žurnalistams, kuriems jis papriekaištavo, kad šie po nosimi nešioja kaukes. Šis anekdotas, kurį kaip vaizdo įrašą galima rasti internete, įrodo pandemijos naratyvo absurdiškumą, kuris taikomas sistemos pavaldiniams ir vergams, bet ne tiems, kurie už ją atsakingi. Baidenas, Džonsonas, Merkel, Dragis, Bergoglio ir visi "pasaulio didieji" rodo savo panieką masėms, primesdami joms absurdiškas taisykles, kurias patys pirmieji pažeidžia, būtent tam, kad parodytų, jog sutikimas su šiuo pandeminiu kultu reikalauja fideistinės ištikimybės [aklo, nepagrįsto tikėjimo akto] ir neturi nieko mokslinio.
Jo Eminencija kardinolas Mülleris, kuris yra intelektualiai sąžiningas žmogus, pasakė dalykus, kuriuos jau pasmerkė kardinolas Burke'as, ponas Schneideris ir aš. Klausas Schwabas, George'as Sorosas, Billas Gatesas ir visi kiti Didžiojo persitvarkymo šalininkai ne kartą viešai pareiškė, kad jie net parašė oficialius dokumentus ir išleido knygas šia tema, kuriose išsamiai išdėstė įvairius scenarijus - nuo pandemijos iki ekstremalios klimato situacijos. Kardinolo žodžiai patvirtina, kad jo pritarimas mano 2020 m. gegužės mėn. kreipimuisi į Bažnyčią ir pasaulį buvo gerai apgalvoti ir suvokti. Dėkoju Jo Eminencijai už šį tam tikra prasme drąsų gestą.
Apgailestauju, kad pagrindinė Vokietijos žiniasklaida kaltina kardinolą Müllerį antisemitizmu vien dėl to, kad George'as Sorosas yra žydų kilmės, ir atkakliai vengia atsakyti į pateiktą klausimą. Tačiau panašius kaltinimus globalistų elitui, ypač Švabui, Geitsui, Sorošui, Rotšildams ir Rokfeleriams, meta ir ortodoksų rabinai bei nacių koncentracijos stovyklas išgyvenę žydai. Ar todėl jie taip pat yra antisemitai? Bet vėlgi, užduoti pagrįstus klausimus iš anksto nusiteikusiems žmonėms yra beprasmiška. Kaip ir Ezopo pasakėčioje, vilkas, esantis upelio pradžioje, mano, kad turi teisę, jog jo vandens neterštų apačioje slėnyje gyvenantis ėriukas.
Galiu įsivaizduoti, kad kardinolui, kuris taip pat buvo Tikėjimo doktrinos kongregacijos prefektas, yra šiek tiek sudėtinga ir ne taip paprasta užimti poziciją tokiu klausimu, kai Bergoglio yra kitoje pusėje, reklamuodamas Pfizer vakcinas ir remdamas žaliąją ekonomiką bei inkliūzinį kapitalizmą kartu su Rotšildais ir Rokfeleriais. Juo labiau pagirtina, kad Jo Eminencija sąžiningai pasmerkė antihumanišką Naujosios pasaulio tvarkos sąmokslą ir milijardierių Gateso bei Soroso kišimąsi į tautų likimą. Remiantis įrodymais ir jų pareiškimų nuoseklumu, galime įžvelgti tokį patį pritarimą globalistinei ideologijai Santa Martos gyventojo, kuris visai neseniai palaimino tarpreliginį parką Argentinoje ir patvirtino Fratelli tutti fondą bei jo "holistinę orientaciją" į dialogą su religijomis. Kad ir koks akivaizdus būtų Soroso ir Gateso kišimasis į valstybių valdymą, neabejotina Bergoglio atsakomybė suteikti orumo ir teisėtumo WEF ir JT bendrininkams, jų planams ir tiems, kurie su jais bendradarbiauja. Ekumenizmas, Motinos Žemės sudievinimas, Bažnyčios "amazoniškoji" dimensija, "sinodo kelias", dirbtinio intelekto transhumanizmo fondas ir visos nelemtos šio pontifikato naujovės puikiai įsilieja į šią sistemą, jai tarnauja ir siekia to paties tikslo, t. y. sukurti žmonijos religiją, kuri yra būtinas Naujosios pasaulio tvarkos tikslas.
Nors sveikatos apsaugos krizė padarė neišmatuojamą žalą, jos nuopelnas yra tas, kad ji atvėrė akis daugeliui aklųjų ir išgydė daug kurčnebylių, kurie dabar vėl gali girdėti ir kalbėti. Ši malonė turi būti proga mums visiems pažvelgti antgamtiniu žvilgsniu ir įvertinti tai, kas vyksta prieš mūsų akis, atpažinti joje vadovaujančius principus ir, svarbiausia, nepaskelbtus tikslus, pasmerkti atsakingus asmenis ir įspėti paprastus žmones, kurie pagrįstai tikisi, kad jų ganytojai duos jiems protingų patarimų ir neves jų į bedugnę. Ir suprasti, kokie teisingi yra Viešpaties žodžiai:
"Atskirai nuo manęs jūs nieko negalite pasiekti" (Jn 15, 5).
+ Carlo Maria Viganò, arkivyskupas
2021 m. gruodžio 16 d.
Nuorodos:
https://ifamnews.com/de/kardinal-m-ller-wettert-gegen-den-corona-berwachungsstaat